تبليغ و ارتباطات
اداره كل تبليغ و ارتباطات در يك نگاه:
تبليغ و ترويج فرهنگ و هنر اسلامي ، برنامه ريزي فرهنگي و تربيتي و ايجاد آمادگي فكري و مكتبي در بانوان به خصوص خواهران جوان به منظور مقابله با غرب زدگي و انحرافات فرهنگي در چارچوب سياست هاي فرهنگي جمهوري اسلامي ، رويكرد اساسي جامعه الزهراء سلام الله عليها در حوزه فرهنگ است. معاونت فرهنگي جامعه كه يكي از اركان اصلي در راستاي شكل دهي هويت اجتماعي- فرهنگي و زمينه ساز و تثبيت كننده تفكر ديني در وجود بانوان مي باشد، تلاش مي كند تا در كنار دانش افزايي و ايجاد فرصت هاي تجربي، موجب غناي فرهنگي بانوان فراگير شود.
 
اهداف    
-  ارتقاي مهارت هاي فرهنگي خواهران طلبه؛
-  تربيت مبلغين توانمند جهت اشاعه فرهنگ اسلام ناب محمدي و جهت گيري هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي در داخل و خارج كشور؛
-  بهبود ارائه خدمات فرهنگي و تبليغي به خواهران طلبه؛
 
سياست
-  مديريت منسجم و كنشي آسيب هاي تبليغي جامعه؛
-  به كارگيري رويكرد هنري ادبي در نشر مفاهيم فرهنگي،ديني و معرفتي؛
-  برنامه ريزي جهت اولويت بخشي به فعاليت ها براساس ضرورت هاي روز جامعه و متناسب با ماموريت جامعه؛
-  تعامل و همگرايي بين واحدهاي تبليغي.
 
اهم وظايف
1- نياز سنجي و آسيب شناسي وضعيت فرهنگي و برنامه ريزي براساس آن؛
2- درجه بندي اولويت ها در برنامه ريزي هاي تبليغي؛
3- آموزش و ارتقاي مهارت هاي فرهنگي تبليغي خواهران طلبه؛
4- تهيه ضوابط، دستورالعمل و آيين نامه هاي لازم جهت عملكرد بهينه واحد هاي زيرمجموعه؛
5- تلاش در جهت تجهيز واحدهاي زير مجموعه به ابزارهاي فرهنگي لازم؛
6- نظارت بر تهيه و توليد محصولات فرهنگي در راستاي ارتقاي سطح مذهبي جامعه؛
7- تهيه قراردادها و تفاهم نامه ي لازم براي تعامل با ساير نهادها و ارگان هاي فرهنگي؛
8- تربيت مبلغان  ديني؛
9- برنامه ريزي و برگزاري مسابقات، نمايشگاه ها، همايش هاي علمي ـ فرهنگي.
تاریخ به روز رسانی: 1395/03/07
تعداد بازدید: 1856
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3.67 تعداد کل امتیازها:6
Powered by DorsaPortal